BLACK FRIDAY 2=3: Избираш три бижута, плащаш две. Безплатна доставка над 50лв. Виж повече

Гаранция

Всички бижута, закупени от Silver Sense са с проба на среброто 925 и съдържание на бижутерийната сплав 92,5% сребро и 7,5% мед. Състава на всяко едно бижу е проверен от Лабораторията за проверка и маркиране на благородни метали и маркиран с държавен знак в предвидени случаи от Наредбата.

Съгласно законовите разпоредби имате право да върнете продукта до 14 дни от датата на поръчка при запазени подаръчна кутийка и сертификат за качество. В случаите, когато се отказвате от направената поръчка без продукта да е дефектен разходите за куриерски услуги са за Ваша сметка. Ако искате да върнете бижу, което не е фабрично дефектно попълнете формата на страницата за връщания и замени. В случай, че сте получили фабрично увреден продукт, моля, продължете да четете:

Общи условия на Гаранцията

При закупуване на бижу от silversense.bg получавате сертификат за качество и имейл за потвърждение на поръчката, който съдържа нейния номер и удостоверява покупката. Сертификатът, издаван към всяко бижу служи като гаранционна карта със срок от 2 /две/ години, считано от датата на получаване. В случай, че клиентът не запази сертификата гаранцията престава да бъде валидна.

При установяване на фабричен дефект, клиентът следва незабавно да уведоми Silversense.bg чрез имейл адрес до [email protected] като прикачи попълнен стандартен формуляр за рекламация, снимка на увредения продукт и снимка от издадения сертификат. Магазинът преглежда и обработва искането и изпраща отговор на писмото със следващи стъпки ( когато претенцията е одобрена ).

Клиентът има право на една гаранционна поправка или замяна (в зависимост от проявения дефект) в гаранционния срок. След извършване на ремонт/замяна, гаранцията престава да бъде валидна.

Моля да имате предвид, че съгласно Общите условия клиентът е длъжен да уведоми куриера при получаване за продукт, който е повреден при транспорта преди приемане на пратката – напр. огънат, счупен, наранен или с нарушена цялост на опаковката. В тези случаи претенцията следва да бъде отправена до Куриерската компания, която изплаща обезщетение за щетите, причинени от неправилен транспорт.

Гаранцията е валидна в случаите, когато:

  • Камъкът изпадне в следствие от некачествен монтаж върху металната част на бижуто;
  • Са налични явни производствени дефекти

Гаранцията не се признава в случаите, когато:

  • Покритието на бижуто (златно, родиево или друго) падне в следствие на неправилна грижа, като например контакт с почистващи препарати, минерална и/или солена вода, козметични продукти;
  • Бижуто промени цвета си в следствие на контакт с минерална и/или солена вода, козметични продукти, почистващи препарати;
  • Бижуто е надраскано, скъсано или спукано в следствие на неправилна употреба;
  • Камъкът/камъните са паднали, счупени или надраскани в следствие на неправилна употреба, като например удряне или изпускане;
  • Липсва сертификата за качество, предоставен при покупката*

*Silver Sense издава сертификат за качество за всяко бижу от Вашата поръчка по единично. В случай, че по някаква причина не откриете такъв в плика с поръчката си трябва да се свържете с нас на имейл [email protected] най-късно до 24 часа от получаването на поръчката.

Претенции, свързани с автентичността на благородните метали, използвани в направата на продукта няма да бъдат уважавани, тъй като съдържанието на сребро и неговата проба е удостоверено от държавен контролен орган.

Връзка с нас в случай на гаранционна претенция

В случай, че имате проблем със закупено от нас бижу и вече сте се уверили във валидността на Вашата гаранция може да се свържете с нас на имейл адрес [email protected]. В имейла трябва да прикачите:

  • Попълнен стандартен формуляр за рекламация, който можете да свалите ТУК. Може да бъде попълнен както на хартия, така и електронно.
  • Снимка на увредения артикул
  • Снимка на сертификата за качество

Веднага щом наш сътрудник разгледа претенцията ще върнем номер на товарителница, с която да изпратите дефектния артикул от удобен за Вас офис на Еконт Експрес и ще Ви уведоми за следващите стъпки.